Роль та місце маркетингу у формуванні ринку медичних та фармацевтичних послуг (на прикладі аптеки «Авєсана»)

Тема Роль та місце маркетингу у формуванні ринку медичних та фармацевтичних послуг (на прикладі аптеки «Авєсана»)
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2006
Оглавление ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПОСЛУГ 5
1.1. Монополія та конкуренція на ринку 5
1.2. Стратегія безперервного підвищення якості медичних послуг 11
1.3. Прогнозування прибутків комерційних медичних фармацевтичних установ 14

РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «АВЄСАНА» 19
2.1. Аптека «Авєсана»: загальна організаційна характеристика 19
2.2. Позитивні й негативні чинники маркетингової діяльності установи 21

РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ ТОВ «АВЄСАНА» 24
3.1. Технологія оптимізації маркетингу ТОВ «Авєсана» у галузі цінової та товарної політики 24
3.2. Розроблення мерчандайзингової політики фармацевтичного закладу 38

ВИСНОВКИ 44

ЛІТЕРАТУРА 48

ДОДАТКИ 51

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 50
Стоимость 120 грн. / 500 руб.
Номер работы 1234

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >