Реклама в системі маркетингу підприємства

Тема Реклама в системі маркетингу підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІСЦЯ РЕКЛАМИ В СИСТЕІ МАРКЕТИТНГУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1 Організація рекламної діяльності як складова системи управління маркетингом на підприємстві 5
1.2 Організація рекламної служби підприємства-рекламодавця 8
1.3 Формування рекламного бюджету підприємства 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Дослідження маркетингового середовища ПАТ СК «Країна» 20
2.2 Аналіз системи управління рекламною діяльністю на підприємстві 25
2.3 Оцінка виконання організаційних функцій рекламної діяльності в ПАТ СК «Країна» 27
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО РОЗШИРЕННЮ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 33
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 44
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23364

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >