Реклама в міжнародній економічній діяльності + доповідь + роздатковий матеріал

Тема Реклама в міжнародній економічній діяльності + доповідь + роздатковий матеріал
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2005
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ЩОДО РЕКЛАМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1. Сутність реклами її складові елементи. Види реклами 6
1.2. Критерії вибору рекламних носіїв. Аналіз ефективності засобів масової інформації 13
1.3. Характеристика ринку рекламних послуг України на роки незалежності 16
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА МЕРЧЕДАЙЗИНГУ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «СВІТАНОК» 29
2.1 Аналіз стану рекламування зовнішньоекономічної діяльності підприємства ВАТ «Світанок» 29
2.2 Аналіз маркетингової діяльності ВАТ “Світанок” 36
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 50
3.1 Основні напрямки вдосконалення управлінням маркетингової діяльністю ВАТ «Світанок» 50
3.2 Ефективність впливу печатної рекламної продукції на діяльність компанії та її взаємозв’язок з ринковим рейтингом підприємства 55
3.3 Економічна ефективність проведення рекламної кампанії ВАТ «Світанок» 59
ВИСНОВКИ 63
ЛІТЕРАТУРА 66
Додатки 69



Введение
Список литературы
Кол-во страниц 70
Стоимость 420 грн. / 1750 руб.
Номер работы 1050

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >