Реклама та ПР менеджмент (Оболонь)

Тема Реклама та ПР менеджмент (Оболонь)
Предмет Маркетинг
Вид работы Разное
Год написания 2016
Оглавление Вступ 3
1. Аналіз існуючої рекламної (комунікаційної) активності. Визначення управлінської проблеми 6
2. Постановка кількісних (якщо можливо) та якісних цілей рекламної кампанії, а також вибір показників ефективності рекламної кампанії 8
3. Аналіз особливостей, пов’язаних з географією рекламної активності, специфікою ринкових умов, рекламованого товару, цільових груп, рекламного впливу (тобто маркетинговий аналіз товару, споживача і ринку). Основна увага приділяється двом компонентам ТМ (позиція, салоган, візуальний образ, рекламна активність тощо), споживачам (демографічні, психографічні та поведінкові критерії). 9
4. Обґрунтування підходів до розробки рекламної ідеї та змісту рекламних послань з урахуванням сприйняття їх цільовою аудиторією 16
5. Розробка загальної концепції рекламної кампанії (комунікаційна схема проекту) та креативної ідеї 18
6. Обґрунтування вибору видів, засобів і методів рекламного інформування, аналіз можливостей засобів масової інформації, які можуть бути використані для реалізації рекламної кампанії 20
7. Основні етапи проведення рекламної кампанії та медіа план 26
8. Розрахунок бюджету (детальний) та план-графік підготовки та реалізації рекламних заходів 27
Висновки 37
Додатки 38

Введение
Кол-во страниц 39
Стоимость 180 грн. / 750 руб.
Номер работы 8478

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >