Реалізація пива

Тема Реалізація пива
Предмет Маркетинг
Вид работы Контрольная
Год написания 2009
Оглавление Вступ 3
1. Провести детальний опис товару 3
2. Класифікувати його по основних видах призначення 5
3. Обґрунтувати можливість переходу товару у розряд марочних 8
4. Запропонувати вид упаковки товару та зміст його маркування 9
5. Описати тип (сегмент) цільового ринку, де пропонується реалізовувати вибраний товар 11
6. Обґрунтувати вибір каналів розподілу та маркетингових посередників 12
7. Описати прийняту систему товароруху, включаючи організацію складування і транспортування 14
8. Визначити основні підходи до ціноутворення 14
9. Запропонувати основні заході щодо стимулювання збуту та цінових знижок 17
10. Для товару обґрунтувати вид обраної реклами, розробити проект рекламного звернення 20
Висновки 22
Перелік використаної літератури 23

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 23
Стоимость 96 грн. / 400 руб.
Номер работы 4219

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >