Планування маркетингу на підприємстві (на прикладі підприємства ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС”) + рецензія

Тема Планування маркетингу на підприємстві (на прикладі підприємства ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС”) + рецензія
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2007
Оглавление Вступ 4
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1.Планування як функція управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 7
1.2.Методичні підходи до планування маркетингової діяльності на підприємстві 12
1.3.Характеристика основних видів маркетингових планів 23
Висновки до розділу 1 33
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС” 34
1.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 34
2.2.Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві 47
2.3.Аналіз системи планування маркетингової діяльності на підприємстві 60
Висновки до розділу 2 77
Розділ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 78
3.1 Напрямки поліпшення планування рекламного бюджету 78
3.2 Механізм організаціїї рекламних заходів в ТОВ „Укрптахосервіс” 87
3.3 Оцінка ефективності планування рекламної кампанії 93
Висновки до розділу 3 99
Висновки 100
Список літератури 105
Додатки 108


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 114
Стоимость 1080 грн. / 4500 руб.
Номер работы 2147

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >