Планування маркетингових досліджень

Тема Планування маркетингових досліджень
Предмет Маркетинг
Вид работы Контрольная
Год написания 2006
Оглавление 1. Складання плану маркетингового дослідження споживачів 2
2. Визначення вибіркової сукупності та розроблення інструментарію . дослідження 4
3. Аналіз соціально-демографічних характеристик вибіркової сукупності 7
4. Перехресне групування і типологічний аналіз результатів дослідження 9
5. Багатовимірна класифікація споживачів 12
6. Висновки щодо результатів маркетингового дослідження 13
Використана література 15

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 14
Стоимость 48 грн. / 200 руб.
Номер работы 1353

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >