Оцінювання доцільності виведення нового товару на ринок

Тема Оцінювання доцільності виведення нового товару на ринок
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Роль маркетингу у виведенні на ринок нового товару 5
1.2. Основні види конкуренції 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ПРОДУКТУ ПАТ «ХОРОЛЬСЬКИЙ МКК ДП» НА РИНОК УКРАЇНИ 17
2.1. Загальна економічна характеристика ПАТ «Хорольський МКК ДП» 17
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 22
2.3. Конкурентоспроможність інноваційного продукту 26
РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ НОВОГО ПРОДУКТУ НА РИНКУ ДИТЯЧГО ХАРЧУВАННЯ УКРАЇНИ 33
3.1. Визначення стратегії позиціонування інноваційного продукту 33
3.2. Розробка комплексу маркетингових комунікацій по просуванню інноваційного продукту 38
Висновки 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 46
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23364

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >