Оцінка ефективності мерчандайзингових заходів в роздрібно-торгівельному підприємстві (за матеріалами Мегамаркету „Болден” вул.Горького 50)

Тема Оцінка ефективності мерчандайзингових заходів в роздрібно-торгівельному підприємстві (за матеріалами Мегамаркету „Болден” вул.Горького 50)
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2008
Оглавление Вступ 3
Розділ 1. Задачі роздрібної торгівлі по підвищенню ефективності продажів товарів 6
Розділ 2. Організаційно-економічна характеристика мегамаркету „Болден” 12
Розділ 3. Мерчандайзингові заходи по продажу товарів 21
Розділ 4. Оцінка ефективності продажу товарів 25
Розділ 5. Шляхи вдосконалення мерчандайзингу в магазині 29
Висновки 36
Список використаних джерел 38

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 39
Стоимость 420 грн. / 1750 руб.
Номер работы 3615

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >