Організація служби маркетингу на підприємстві

Тема Організація служби маркетингу на підприємстві
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2003
Оглавление ЗМІСТ


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5
1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17
1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ”
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36
2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45
2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ”
3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65
3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74
ВИСНОВКИ 81
ЛІТЕРАТУРА 83
ДОДАТКИ 85


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 90
Стоимость 300 грн. / 1250 руб.
Номер работы 176

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >