Організація рекламної діяльності на підприємстві

Тема Організація рекламної діяльності на підприємстві
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та завдання реклами 5
1.2. Класифікація реклами 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ВПП „МЕБЛЕВА ФАБРИКА „МОДЕРН” 16
2.1. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві 16
2.2. Організація рекламної діяльності та оцінка її ефективності 23
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ВПП „МЕБЛЕВА ФАБРИКА „МОДЕРН” 29
3.1. Напрямки вдосконалення рекламного процесу на підприємстві 29
3.2. Пропозиції по підвищенню ефективності рекламної діяльності 37
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 48
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23363

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >