Організація маркетингового обслуговування підприємства та шляхи його вдосконалення (на прикладі підприємства харчової промисловості)

Тема Організація маркетингового обслуговування підприємства та шляхи його вдосконалення (на прикладі підприємства харчової промисловості)
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2008
Оглавление ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Процес управління маркетингом 6
1.2. Особливості маркетингу харчової промисловості 16
Висновки до розділу 1 18
2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 19
2.1 Аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 19
2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 24
Висновки до розділу 2 26
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 28
Висновки до розділу 3 33
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 37
Стоимость 360 грн. / 1500 руб.
Номер работы 3768

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >