Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі "Райффайзен Банк Аваль" (2-3 частина дипломної роботи)

Тема Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі "Райффайзен Банк Аваль" (2-3 частина дипломної роботи)
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2007
Оглавление Розділ 2. 3
2.1.Маркетингова характеристика Оболонського відділення Райффайзенбанку Аваль 3
2.2.Дослідження клієнтів банку 15
2.3.Аналіз ринку банківських послуг (для фізичних осіб) в Україні 21
Розділ 3.Напрямки вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 32
3.1.Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності Райфффайзен Банку Аваль 32
3.2.Вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 46
3.2.Розробка рекомендацій по плануванню витрат на проведення маркетингового дослідження в Райфффайзен Банку Аваль 54
Список літератури 65
Додаток



Введение
Список литературы
Кол-во страниц 65
Стоимость 300 грн. / 1250 руб.
Номер работы 2333

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >