Організація маркетингових досліджень на підприємстві

Тема Організація маркетингових досліджень на підприємстві
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Зміст, принципи та етапи проведення маркетингового дослідження 5
1.2.Основні підходи до організації маркетингових досліджень на підприємстві 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16
2.1.Характеристика діяльності ВАТ "Маяк" 16
2.3. Організація проведення маркетингових досліджень на підприємстві 19
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25
3.1. Аналіз результатів проведеного маркетингового дослідження 25
3.2. Рекомендації щодо удосконалення системи організації маркетингових досліджень на підприємстві 36
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
ДОДАТКИ 48

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 53
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23362

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >