Новітні технології маркетингових комунікацій як фактор розвитку підприємства.

Тема Новітні технології маркетингових комунікацій як фактор розвитку підприємства.
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление Вступ 3
РОЗДІЛ 1.НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ (РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ) 5
1.1.Сучасні маркетингові комунікації туристичної індустрії 5
1.2.Роль іміджіології в діяльності підприємств туристичної індустрії 14
РОЗДІЛ 2.ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Гарячі тури» 20
2.1.Характеристика економічного стану Туристичне підприємство «Сеть агентств «Гарячі тури»» 20
2.2.Оцінка маркетингової комунікаційної політики туристичного підприємства «Гарячі тури» 25
РОЗДІЛ 3.НАПРЯМОК УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЛУГ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «Гарячі тури» 30
3.1.Рекламні стратегії ТА «Гарячі тури» на 2014 рік 30
3.2.Удосконалення управління рекламними процесами ТА «Гарячі тури» 34
Висновки 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 44
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23361

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >