Міжнародний маркетинг

Тема Міжнародний маркетинг
Предмет Маркетинг
Вид работы Контрольная
Год написания 2010
Оглавление Вступ 3
1. Які стратегії маркетингу та рішення щодо сегментації приймаються фірмою залежно від її цілей на зовнішньому ринку? 4
2. Охарактеризуйте найбільш поширені методи прогнозування розвитку ринку товарів виробничо-технічного призначення. 6
3. Охарактеризуйте найбільш внутрішні та зовнішні чинники вибору стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. 8
4. Яка послідовність стандартизації міжнародного комплексу маркетингу склалась у діяльності міжнародних компаній? 10
5. Які існують методи міжнародної маркетингової комунікації? Наведіть приклади. За якими критеріями вони поділяються? 12
6. Практичне завдання. Проаналізувати стратегію та міжнародний комплекс маркетингу зарубіжної фірми виробника тютюнових виробів на українському ринку та визначити шляхи його вдосконалення. 14
Висновки 16
Список використаної літератури 17
Введение
Список литературы
Кол-во страниц 16
Стоимость 96 грн. / 400 руб.
Номер работы 4457

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >