Мерчандайзинг як умова успіху торговельної діяльності підприємства

Тема Мерчандайзинг як умова успіху торговельної діяльності підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Контрольная
Год написания 2005
Оглавление Вступ 3
1. Основна частина 5
1.1. Аналіз існуючих прийомів рекламно-інформаційного розміщення товарів 5
1.1.1 Сутність мерчайндайзінгу 5
1.1.2 Мерчандайзінг як програмування поведінки покупця 7
1.1.3 POS в мерчандайзінгу 13
1.2 Вивчення впливу принципів розташування товарів на зміну об‘ємів товарообігу на прикладі аптеки 16
1.2.1 Загальна характеристика аптеки – бази дослідження 16
1.2.2 Вибір товарів аптечного асортименту для їх рекламно-інформаційного розміщення 18
1.2.3 Вивчення впливу принципів розміщення товарів на товарообіг 21
1.2.4 Соціологічні дослідження сприйняття відвідувачами аптек рекламно-інформаційного розміщення товарів 32
2. Заключна чатина 34
2.1 Висновки 34
2.2 Пропозиції 35
Додаток А 37
Додаток В 39
Література 43



Введение
Список литературы
Кол-во страниц 40
Стоимость 84 грн. / 350 руб.
Номер работы 1075

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >