Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій

Тема Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ НА ПІДСТАВІ МЕРЧЕНДАЙЗИНГУ 5
1.1. Комплекс мерчандайзингу як складова процесу управління продажем товарів 5
1.2. Мерчандайзинг у системі інтегрованих маркетингових комунікацій 11
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СП ПАТ "ЛАГУНА ПЛЮС" 18
2.1. Аналіз фінансово-господарської та збутової діяльності СП ПАТ "ЛАГУНА ПЛЮС" 18
2.2. Управління комплексом мерчандайзингу на підприємстві 22
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 28
3.1. Методологічні основи впровадження технологій мерчандайзингу на підприємстві 28
3.2. Впровадження рекламно-інформаційної системи як елементу мерчандайзингу 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТКИ 45

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 50
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23361

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >