Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)

Тема Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2008
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ 7
1.1. Сутність, значення та основні концепції мерчандайзингу 7
1.2. Основні види розробки мерчандайзингових заходів 12
1.3. Показники оцінки ефективності мерчандайзингових заходів 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН” 31
2.1. Аналіз практики розробки та застосування мерчандайзингових заходів на підприємстві 31
2.2. Дослідження стану вивчення та формування попиту покупців 41
2.3. Оцінка ефективності мерчандайзингових заходів з продажу товарів 62
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН ” 67
3.1. Удосконалення плану мерчандайзингових заходів 67
3.2. Шляхи підвищення ефективності процесу продажу товарів за допомогою інструментів мерчандайзингу 84
3.3. Удосконалення мерчандайзингових заходів, щодо формування та стимулювання попиту покупців 89
ВИСНОВКИ 95
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 104

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 111
Стоимость 540 грн. / 2250 руб.
Номер работы 3853

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >