Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної, висновки, додатки)

Тема Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної, висновки, додатки)
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2008
Оглавление
Розділ 2. Аналіз ринків та цільових сегментів ТОВ „Альфа-ПАК” 3
2.1.Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Альфа-ПАК” 3
2.2.Аналіз макро- і мікро середовища ТОВ „Альфа-ПАК” 14
2.3.Аналіз цільових ринків ТОВ „Альфа-ПАК” 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення стратегій вибору цільових ринків ТОВ „Альфа-ПАК” 39
3.1.Пропозиціїї щодо покращення ефективності вибору цільових ринків підприємства 39
3.2.Шляхи вдосконалення методики вибору маркетингових цільових ринків підприємства 49
Висновок 65
Список літератури 72

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 82
Стоимость 540 грн. / 2250 руб.
Номер работы 3376

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >