Маркетингові стартегії виходу українських підприємств на зовнішні ринки (ТОВ «Альфа»)

Тема Маркетингові стартегії виходу українських підприємств на зовнішні ринки (ТОВ «Альфа»)
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕРЕДУМОВ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВХОДУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 5
1.1 Поняття та види маркетингових стратегій 5
1.2 Мотиви виходу підприємств на зовнішній ринок 9
1.3 Етапи розробки стратегії маркетингу 12
РОЗДІЛ 2 ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 17
2.1 Стан та тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 17
2.2 Аналіз рівня відповідності продукції підприємства вимогам міжнародних стандартів 22
2.3 Процес встановлення цін при виході підприємства на зовнішній ринок 25
РОЗДІЛ 3 МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 28
3.1 Використання підприємством заходів виставкової діяльності 28
3.2 Впровадження перспективних видів маркетингу на підприємстві 31
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ 41


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 46
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 5586

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >