Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства

Тема Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2005
Оглавление Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування проведення маркетингових досліджень 5
1.1. Сутність, значення та система показників маркетингових досліджень цінової стратегії промислового підприємства 5
1.2. Особливості збору інформації та формування бази даних в процесі проведення маркетингових досліджень 7
1.3. Обробка інформації та прийняття рішень за результатами проведених маркетингових досліджень з приводу цінової стратегії 12
Розділ 2. Організація проведення маркетингових досліджень для розробки та обґрунтування цінової стратегії ЗАТ «Чернігівський пивзавод «Десна» 15
2.1. Організація проведення маркетингових досліджень цінової стратегії ЗАТ «Десна», формування системи показників. 15
2.2. Діагностика сприятливості маркетингового середовища ЗАТ «Десна». 22
2.3. Розробка стратегії ціноутворення ЗАТ «Десна» на основі формування системи знижок та спеціальних пропозицій. 27
Висновки 34
Перелік літератури 36
Додаток А. 37
Додаток Б 38

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 39
Стоимость 96 грн. / 400 руб.
Номер работы 939

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >