Маркетингові дослідження при розробці нових товарів

Тема Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2009
Оглавление Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади маркетингових досліджень 5
1.1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності 5
1.2. Процес маркетингових досліджень 9
1.3. Основні етапи маркетингових досліджень при розробці та впровадженню нових товарів 11
Розділ 2. Проведення маркетингового дослідження ринку при розробці нового товару на прикладі косметичного підприємства «Актавіс» 18
2.1. Загальна характеристика виробництва косметичного підприємства «Актавіс» та створення нової серії косметики 18
2.2. Особливості методів маркетингових досліджень косметичного ринку та підприємства «Актавіс» 21
2.3. Аналіз продукції косметичного ринку, його проблеми та перспективи 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення проведення маркетингових досліджень при розробці нових товарів 31
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 39
Стоимость 300 грн. / 1250 руб.
Номер работы 4028

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >