Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)

Тема Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2011
Оглавление Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових досліджень 5
1.1. Сутність міжнародних маркетингових досліджень 5
1.2. Методи маркетингових досліджень та їх еволюція 8
1.3. Напрями маркетингових досліджень на етапі виходу фірми на зарубіжний ринок 15
Розділ 2. Дослідження привабливості російського ринку молочних продуктів 20
2.1. Дослідження макросередовища 20
2.2. Дослідження переваг на російському ринку молочних продуктів 28
2.3. Дослідження конкуренції на російському ринку молочних продуктів 30
2.4. Рекомендації щодо доцільності виходу фірми ТОВ «Клуб сира» на російський ринок молочних продуктів 43
Висновки 48
Список використаної літератури 50

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 52
Стоимость 120 грн. / 500 руб.
Номер работы 75745

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >