Маркетинговая товарная политика

Тема Маркетинговая товарная политика
Предмет Маркетинг
Вид работы Контрольная
Год написания 2014
Оглавление 1. Значення торгових марок. Марочні товари і їх відмітні ознаки. Переваги маркування для процудентів, споживачів і торговців. 3
2. Рішення , що приймають в процесі створення торгових марок. Відмінні риси марок, що належать різним власникам (процудентам, торговцям). Загальні марки (безмарочні товари). Сфера поширення марочних назв (сімейність марок). 5
Задача 1 8
Задача 2 11
Список використаних джерел 13

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 12
Стоимость 96 грн. / 400 руб.
Номер работы 134332

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >