МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЗАТ «ОБОЛОНЬ» (2- 3-й розділи дипломної)

Тема МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЗАТ «ОБОЛОНЬ» (2- 3-й розділи дипломної)
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2011
Оглавление РОЗДІЛ 2
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЗАТ «ОБОЛОНЬ»…….....................2
2.1 Загальна характеристика господарської діяльності підприємства ЗАТ «Оболонь» 2
2.2. Динаміка формування товарного асортименту ЗАТ «Оболонь» 17
2.3. Обсяги реалізації продукції ЗАТ «Оболонь» на вітчизняному та іноземних ринках 23
2.4. Особливості реалізації маркетингової товарної політики ЗАТ «Оболонь»...............................................................................................................27
Висновки до розділу 1...............................................................................................38

РОЗДІЛ 3
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА РОЗШИРЕННЯ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ „ОБОЛОНЬ” НА СВІТОВИХ РИНКАХ.....................................................................................................................39
3.1 Економічне обґрунтування напрямків розширення частки продукції ЗАТ «Оболонь» на світовому ринку 39
3.2 Синтез регресійних моделей прогнозу обсягів експорту та цінова політика ЗАТ «Оболонь».......................................................................................................44
3.3 Інновації та впровадження комплексу непрямої реклами як основа комплексу міжнародного маркетингу ЗАТ «Оболонь»......................................51
3.4 Аналіз ступеня відповідності товарної номенклатури потребам ринку 59
Висновки до розділу 2...............................................................................................65

Введение
Кол-во страниц 66
Стоимость 480 грн. / 2000 руб.
Номер работы 4816

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >