Маркетингова стратегія підприємства-суб'єкта міжнародного бізнесу

Тема Маркетингова стратегія підприємства-суб'єкта міжнародного бізнесу
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2015
Оглавление ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА - СУБ’ЄКТА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 4
1.1 Сутність та передумови формування маркетингових стратегій підприємства - суб’єкта міжнародного бізнесу 4
1.2 Алгоритм розробки маркетингової стратегії підприємства - суб’єкта міжнародного бізнесу 9
1.3 Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства - суб’єкта міжнародного бізнесу 22
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДП «ОЛЕКСАНДРІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» 37
2.1 Аналіз показників фінансового-господарської діяльності ДП «Олександрівське лісове господарство» 37
2.2 Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії ДП «Олександрівське лісове господарство» 48
2.3 Оцінка ефективності маркетингової стратегії ДП «Олександрівське лісове господарство» 62
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДП «ОЛЕКСАНДРІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» 71
3.1 Визначення резервів в реалізації маркетингової стратегії ДП «Олександрівське лісове господарство» 71
3.2 Обґрунтування заходів щодо розширення дилерської мережі ДП «Олександрійське лісове господарство» при просуванні імпортованої продукції на ринку України 75
3.3 Розрахунок прогнозних показників ЗЕД на 2016 - 2019 рр. з урахуванням запропонованих заходів 84
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 94
ДОДАТКИ 101

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 104
Стоимость 660 грн. / 2750 руб.
Номер работы 5903

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >