Маркетинг №5 НАУ (Маркетингове дослідження)

Тема Маркетинг №5 НАУ (Маркетингове дослідження)
Предмет Маркетинг
Вид работы Контрольная
Год написания 2005
Оглавление 1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство 4
1.1.Вказати найважливіші ринки, на яких діє Ваше підприємство і їх місткість 4
1.2. Прогнози найближчого (0,5 роки - 1 рік) розвитку ринків 4
1.3. Пріоритетність ринків за рангами комерційної ефективності 4
1.4. Можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства 5
1.5.Відповідають Ваші виробничі і збутові потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 роки 5
1.6. Чи купують споживачі на найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари 5
1.7. Яку частку кожного сегменту займають товари Вашого підприємства 6
1.8. Можливості розширення продажів в кожному або деякому з сегментів 7
2. Опис товару 7
2.1. Основний товар, що випускається Вашим підприємством 7
2.2. На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар 8
2.3. Яка конкурентоспроможність Вашого товару на кожному ринку і в кожному сегменті 9
2.4. Асортимент товарів, чи слід розширювати (звужувати) асортимент товарів 9
2.5. Вимоги, що пред'являються споживачами до Ваших товарів і їх врахування при розробці нових виробів 9
2.6. Чинники, що визначають покупку Вашого товару і які заходи робить Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно впізнаний серед інших аналогічних 10
2.7. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживацькими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів 10
2.8. Об'єм товарів, що повертається покупцями і причини повернення 11
2.9. Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів 11
2.10. Імідж Вашого підприємства у покупців і як він може змінитися 12
2.11. Дія сезонних чинників на Ваш товар 13
2.12. Емоції, які здатний викликати Ваш товар у покупців 13
3. Покупці 13
3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують Ваші товари; до яких галузей вони належать? 13
3.2. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар 13
3.3. Перспективи зміни цих потреб 14
3.4. Перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати Ваш товар 14
3.5. Ваші потенційні покупці 14
3.6. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій в майбутньому ? 14
3.7. Хто є особами: а) ініціюючими покупку; б) впливаючими на рішення про покупку; в) ухвалюючими рішення; г) безпосередньо покупці; д) безпосередньо користувачами; е) випробувачами і формувачами думки про споживчі властивості товару. 15
Список використаної літератури 16

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 13
Стоимость 60 грн. / 250 руб.
Номер работы 949

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >