Маркентингові комунікації (на прикладі Мультиформатна рекламна мережа «ХОРНЕТТ»)

Тема Маркентингові комунікації (на прикладі Мультиформатна рекламна мережа «ХОРНЕТТ»)
Предмет Маркетинг
Вид работы Контрольная
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 2
1. Характеристика підприємства та його маркетингової діяльності 4
2. Характеристика цільової аудиторії (детально) 6
3. Визначити цілі комунікації підприємства 10
4. Структура системи маркетингових комунікацій 11
5. Характеристика фірмового стилю (товарний знак, логотип, фірмовий колір, фірмовий комплект шрифтів та ін.) 12
6. Фактори, які впливають на вибір маркетингових комунікацій даного підприємства 13
7. Критична оцінка існуючої комунікаційної діяльності підприємства, переваги, недоліки, проблеми реалізації 15
8. Надання власних пропозицій - вибір каналів комунікації, оптимального їх комплексу 19
9. Визначення загального бюджету, виділеного для запропонованих вами комунікацій 23
10. Розробка макету друкованої реклами 26
ВИСНОВКИ 27

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 30
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 5588

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >