Функціонування служби маркетингу на підприємстві

Тема Функціонування служби маркетингу на підприємстві
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 2
1 Теоретичні аспекти впровадження маркетингового підходу в управлінні підприємствами 4
1.1 Формування маркетингових структур у перехідній економіці 4
1.2 Служба маркетингу функціональної та регіональної орієнтації 8
2. Аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства 13
2.1 Загальна характеристика діяльності фірмового салону «Porte's» 13
2.2 Оцінка рівня організації роботи відділу маркетингу на підприємстві 19
3 Підвищення ефективності роботи служби маркетингу на підприємстві 25
3.1 Розробка дерева цілей та визначення основних напрямків загальноекономічної стратегії фірмового салону «Porte's» 25
3.2 Програма лояльності підприємства та її переваги 31
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
Введение
Список литературы
Кол-во страниц 39
Стоимость 96 грн. / 400 руб.
Номер работы 5584

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >