Формування товарного асортименту підприємства

Тема Формування товарного асортименту підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування товарного асортименту підприємства 5
1.1 Поняття товарного асортименту 5
1.2 Товарна політика підприємства, її складові, види, класифікаційні ознаки 8
1.3 Методологічні підходи щодо планування товарного асортименту 16
Розділ 2. Особливості формування товарного асортименту ТОВ „Опорядбуд” 20
2.1 Представлення товарного асортименту ТОВ„Опорядбуд” 20
2.2 Портфельний аналіз асортименту ТОВ „Опорядбуд” 25
Розділ 3. Рекомендації щодо поліпшення формування товарного асортименту ТОВ „Опорядбуд” 29
3.1 Результати SWOT- аналізу для визначення попиту на „дійну корову” 29
3.3 Рекомендації щодо формування асортименту ТОВ „Опорядбуд” 38
Висновки 40
Список літератури 43

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 44
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23365

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >