Формування комплексу маркетингу підприємства на міжнародних ринках (на прикладі туристичного підприємства ТОВ «ТурЛенд»)

Тема Формування комплексу маркетингу підприємства на міжнародних ринках (на прикладі туристичного підприємства ТОВ «ТурЛенд»)
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2016
Оглавление
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1.НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1.Теоретичні основи маркетингової діяльності 5
1.2.Структура маркетингового комплексу туристичного підприємства 9
1.3.Управління маркетинговим комплексом туристичного підприємства 13
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ТУРЛЕНД» 16
2.1.Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2.Аналіз комплексу маркетингу підприємства ТОВ «ТурЛенд» 19
2.3.Оцінка ефективності формування комплексу маркетингу ТОВ «ТурЛенд» на міжнародних ринках 24
РОЗДІЛ 3.ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ТУРЛЕНД» НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 29
3.1.Визначення резервів щодо підвищення ефективності комплексу маркетингу в умовах міжнародних операцій ТОВ «ТурЛенд» 29
3.2.Впровадження рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії при виході підприємства на міжнародні ринки 33
3.3.Розрахунок прогнозних показників ТОВ «ТурЛенд» на 2016–2018 рр. 36
РОЗДІЛ 4. ПОЛІПШЕННЯ СТАНУ ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 39
3.1.Аналіз стану охорони праці на ТОВ «Турленд» 39
3.2.Рекомендації з поліпшення стану охорони праці 42
3.3.Оцінка ефективності модернізації та заходів щодо охорони праці 45
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 53
Стоимость 180 грн. / 750 руб.
Номер работы 8507

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >