Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»

Тема Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2005
Оглавление Вступ 3
Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5
1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5
1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9
1.2.1 Принципи сегментації ринку 9
1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13
Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21
2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21
2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23
Висновки 35
Література 37


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 36
Стоимость 84 грн. / 350 руб.
Номер работы 1009

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >