Брендінг в сфері маркетингової діяльності підприємства

Тема Брендінг в сфері маркетингової діяльності підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БРЕНД-МЕНЕДЖДМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття, сутність та взаємозв’язок елементів бренд-менеджменту 6
1.2. Характеристика основних етапів бренд-менеджменту у системі стратегічного управління підприємством готельного господарства 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ОЦІНКА ЕФЕТИВНОСТІ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ У ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «БРАТИСЛАВА» 18
2.1. Характеристика окремих елементів бренд-менеджменту на підприємстві 18
2.2. Оцінка ефективності діючого бренд-менедженту на підприємстві 26
2.3. Позиціювання бренду підприємства на регіональному ринку готельних послуг 30
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ У ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «БРАТИСЛАВА» 33
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 51
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23361

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >