Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства

Тема Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2009
Оглавление Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи аналізу та вибору цільових ринків 5
1.1 Необхідність сегментації та критерії визначення ринкових сегментів 5
1.2 Основні етапи та принципи сегментування ринків 7
1.3 Методи визначення сегментів і види сегментації 10

Розділ ІІ. Характеристика процесу сегментування ринку на прикладі ТОВ «Киянка Нова» 14
2.1 Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ «Киянка Нова» 14
2.2 Аналіз конкурентів та споживачів ТОВ «Киянка Нова» 16
2.3 Аналіз можливостей, загроз та слабких сторін підприємства 21
2.4 Сегментування ринку 25

Розділ ІІІ. Шляхи вдосконалення сегментації та позиціювання ТОВ «Киянка Нова» 31

Висновки 35
Список використаних джерел 38
Додаток А 41
Додаток В 42

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 40
Стоимость 300 грн. / 1250 руб.
Номер работы 4028

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >