Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми METRO Group

Тема Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми METRO Group
Предмет Маркетинг
Вид работы Контрольная
Год написания 2012
Оглавление 1. Організація міжнародної маркетингової діяльності 3
2. Умови та мотиви виходу фірми на зарубіжні ринки 12
3. Маркетингова інформаційна система міжнародного бізнесу 17
4. Розробка та реалізація стратегії міжнародній маркетинговій діяльності 22
5. Система заходів з вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності 26
Список літератури 29

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 27
Стоимость 204 грн. / 850 руб.
Номер работы 5120

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >