Аналіз маркетингової діяльності підприємства

Тема Аналіз маркетингової діяльності підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление Вступ 3
РОЗДІЛ 1 Теоретико-методологічні засади аналізу маркетингової діяльності підприємства 5
1.1.Ефективність маркетингу та шляхи її поліпшення 5
1.2. Аналіз маркетингової діяльності: зміст, значення та особливості здійснення 11
РОЗДІЛ 2 Аналіз маркетингової діяльності приватного виробничо-комерційного підприємства «Терра» 16
2.1 Маркетингові характеристики приватного виробничо-комерційного підприємства «Терра» 16
2.2 Аналітична система маркетингу на підприємстві «Терра» 21
РОЗДІЛ 3 Шляхи напрямків вдосконалення аналізу маркетингової діяльності виробничо - комерційного підприємства «Терра» 29
3.1 Основні напрямки маркетингу; формування стратегії підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства 29
3.2 Економічна ефективність запропонованих заходів 34
Висновки 40
Список літератури 44

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 48
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23361

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >