Пропозиція товарів та послуг: умови формування, фактори впливу та методи регулювання (на прикладі ринку автомобілів)

Тема Пропозиція товарів та послуг: умови формування, фактори впливу та методи регулювання (на прикладі ринку автомобілів)
Предмет Макроэкономика
Вид работы Курсовая
Год написания 2017
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТ І ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ 5
1.1. Теоретичні аспекти вивчення поняття пропозиції 5
1.2. Закон пропозиції. Еластичність пропозиції 9
РОЗДІЛ 2. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОПОЗИЦІЮ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ 13
2.1. Цінові фактори впливу на пропозицію товарів та послуг 13
2.2. Нецінові і фактори впливу на пропозицію товарів та послуг 18
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПО УКРАЇНІ 24
3.1. Методи регулювання пропозиції товарів та послуг 24
3.2. Державне регулювання пропозиції товарів та послуг 26
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 35
Стоимость 180 грн. / 750 руб.
Номер работы 8775

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >