Адміністративно-правовий статус Президента Україні
Тема | Адміністративно-правовий статус Президента Україні |
Предмет | Административное право |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2013 |
Оглавление | Вступ 3 1. Загальний огляд джерел за темою курсової роботи 5 2. Повноваження Президента у сфері виконавчої влади 7 3. Президент як голова Ради національної безпеки і оборони 13 4. Інститут представників Президента України 17 Висновки 28 Список використаних джерел 30 |
Введение |
Адміністративно-правовий статус Президента Україні - Курсовая, Административное право
Актуальність теми. Становлення державної незалежності України збіглося в часі з радикальними перетвореннями політичної системи. Розпочався складний і суперечливий процес творення інститутів української державності.
Серед нових владних структур одним з перших, у 1991 р., виник інститут президентства. Інститут президентства склався не відразу. Спочатку Президент за своїм статусом і назвою був найвищою посадовою особою в державі, потім главою держави і главою виконавчої влади, а нині, за чинною Конституцією, є главою держави. Інститут президентства перебуває у стані безперервної трансформації, детермінуючи зміст та інтенсивність перебігу політичного життя країни. В умовах розбудови правової держави, якою проголошено Україну, інститут президентства в системі органів державної влади є відносно новим політичним явищем, яке потребує детального правового аналізу і удосконалення. Президент України є главою держави і де-факто та де-юре посідає найвище місце в ієрархії державних інститутів, здійснюючи функцію вищого політичного представництва країни як у внутрішній, так і зовнішній політиці. Для забезпечення стабільності конституційного ладу, узгодженого функціонування державного механізму, авторитетного представництва держави в міжнародних відносинах інститут президентства на сучасному етапі є об'єктивно необхідним. Глава держави наділений широкими повноваженнями у сфері взаємовідносин із законодавчою, виконавчою та судовою владою, він виступає своєрідним арбітром між ними, а відтак, є символом єдності держави та її офіційним представником. Повноваження Президента України закріплено в Конституції України, згідно з якою він є гарантом суверенітету і територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав, свобод людини і громадянина в Україні. Президент України здійснює адміністративну діяльність у сфері гарантування прав і свобод людини та громадянина, національної оборони і безпеки, внутрішньої і зовнішньої політики, кадрових призначень, прийняття до громадянства України та припинення громадянства України, здійснення помилувань тощо. Ця діяльність Президента України реалізується через нормативно-правові акти - укази і розпорядження. Як суб'єкт адміністративного права, Президент України займає відповідне місце в системі виконавчої влади, яке визначається його функціональними можливостями значною мірою впливати на діяльність законодавчої, виконавчої і судової гілок влади, на державне управління в економіці, соціально-культурній та адміністративно-політичній сферах життя, його роллю в системі стримувань і противаг у публічному управлінні. Мета роботи – розглянути адміністративно-правовий зміст діяльності Президента України. Об'єкт роботи – суспільні відносини, які виникають у процесі здійснення адміністративних повноважень Президента України. Предмет роботи – адміністративно-правовий статус Президента України. 1. Загальний огляд джерел за темою курсової роботи Конституція України - Основний Закон Української держави ухвалений 28 червня 1996 року на 5-й сесії Верховної Ради України 2-го скликання. Конституція України набула чинності з дня її прийняття. Для України Конституція 28 червня 1996 р. стала символом консолідації Українського народу в розбудові України як суверенної і незалежної, демократичної, соціальної, правової держави. Водночас Конституція 1996 р. є найважливішою категорією національного конституційного права, його серцевиною. Конституція України є єдиним кодифікованим актом, що закріплює засади організації державної влади в Україні, регулює взаємовідносини цієї влади, суспільства та індивіда, і має найвищу юридичну силу (ст. 8 Конституції України). Конституція Автономної Республіки Крим - нормативно-правовий акт, який визначає статус і повноваження Автономної Республіки Крим та діє відповідно до Конституції України. Конституція прийнята на другій сесії Верховної Ради Автономної Республіки Крим 21 жовтня 1998 року; дійсна від 12 січня 1999 року. Керуючись інтересами кримчан, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, відповідно до Конституції України, Закону України від 10 лютого 1998 року "Про Верховну Раду Автономної Республіки Крим", прийняла дійсну Конституцію Автономної Республіки Крим. Верховна Рада України надала чинності Конституції Автономної Республіки Крим, прийнявши Закон України "Про затвердження Конституції Автономної Республіки Крим" від 23 грудня того ж року, відповідно до Конституції України. Закон України "Про Кабінет Міністрів України" від 7 жовтня 2010 року відповідно до Конституції України визначає організацію, повноваження і порядок діяльності Кабінету Міністрів України. |
Список литературы |
Список литературы по работе «Адміністративно-правовий статус Президента Україні».
1. Конституція України від 28.06.1996.
2. Конституція Автономної Республіки Крим від 21.10.1998. 3. Закон України "Про Кабінет Міністрів України" від 07.10.2010. 4. Закон України "Про центральні органи виконавчої влади" від 17.03.2011. 5. Закон України "Про Раду національної безпеки і оборони" 05.031998. 6. Закон України "Про Представництво Президента України в Автономній Республіці Крим" від 02.03.2000. 7. Указ Президента України "Про Положення про Представника Президента України у Верховній Раді України" від 15.02.2008. 8. Указ Президента України "Про Положення про Представника Президента України у Кабінеті Міністрів України" від 15.02.2008. 9. "Про Представника Президента України у Конституційному Суді України" від 27.07.2007. 10. Указ Президента України "Про Положення про Адміністрацію Президента України" від 02.04.2010. 11. Адміністративне право України / За ред. В.Б. Авер'янова. - К.: Юридична думка, 2004. 12. Адміністративне право України / За ред. Ю.П. Битяка. - К.: Юрінком Інтер, 2005. 13. Ведєрніков Ю.А. Адміністративне право України. - К.: ЦНЛ, 2005. 14. Кісіль З.Р., Кісіль Р.В. Адміністративне право. - К. Алерта, 2011. |
Кол-во страниц | 30 |
Стоимость | 144 UAHгрн. / 600 RUBруб. |
Номер работы | 5297 |
Заполните форму покупки работы